Avatar billede loho03 Nybegynder
29. november 2006 - 08:49 Der er 10 kommentarer

sne på skriften

Jeg vil gerne oprette en tekst og lade sne falde ned over teksten. Er der en der kan hjælpe mig med dette. Jeg skal bruge animationen i Dreamweaver bagefter og vil også gerne have at vide hvordan jeg sætter den ind der.
Avatar billede tha_painter Nybegynder
12. maj 2007 - 21:04 #1
jeg kan lave animationen, men dreamwaever ved jeg ikke noget om...

Hvad skal der stå?
Avatar billede loho03 Nybegynder
13. maj 2007 - 19:29 #2
Der skal stå "Glædelig jul" og selv om vi nu nærmer os sommeren må du gerne lave det for mig alligevel, for jeg kan godt selv finde ud af at sætte det ind i Dream weawer.
Avatar billede tha_painter Nybegynder
13. maj 2007 - 19:46 #3
okay.... du må lige vente lidt.. jeg har et par opgaver at løse
Avatar billede loho03 Nybegynder
13. maj 2007 - 19:50 #4
Det er helt i orden. Der er lang tid til jul igen, men jeg vil være dig taknemlig, hvis du vil lave det, når du får tid.
Avatar billede tha_painter Nybegynder
13. maj 2007 - 19:59 #5
det bliver nok før jul ,)
Avatar billede tha_painter Nybegynder
14. maj 2007 - 20:36 #6
så er det lavet. jeg kunne dog kun lave det som en flash og avi fil...
Hvem skal jeg sende videon eller flash filen til?
Avatar billede loho03 Nybegynder
15. maj 2007 - 07:22 #7
Du kan sende den til loho@stofanet.dk. Jeg siger tusind tak for hjælpen og du får dine point så snart jeg har filen.
Avatar billede tha_painter Nybegynder
15. maj 2007 - 07:34 #8
jeg smider et svar i mellemtiden. Så kan du bare acceptere det, når filen er sendt.
Avatar billede loho03 Nybegynder
15. maj 2007 - 16:23 #9
Tusind tak for hjælpen
Avatar billede tha_painter Nybegynder
17. maj 2007 - 19:37 #10
så lidt