Avatar billede k-b-n Nybegynder
28. november 2006 - 12:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med Debitel

Prøvede at søge, men der kom 2002 svar frem.
Så jeg prøver lige selv.

Min søster ønsker sig en ny telefon i julegave, jeg har set at w810i koster helt ned til 99 kr med DebitelTRIUMF200, hvilket jo er mega billigt, når man tænker på hun ikk har noget problem med at prøve 200 kr.

Men hvad er jeres erfaringer med Debitel, har haft dem før, og det eneste problem jeg havde var da jeg sku ud derfra.

Tak.

Mvh Ken
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
28. november 2006 - 12:38 #1
Min lillebror fik mystiske regninger fra debitel. Og saa fik han en regning fra dem selvom han ikke laengere havde abbonoment hos dem.

Min holdning: Debitel er et rodet selskab man skal holde sig fra dem.

mvh
Mads
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2006 - 12:47 #2
min personlige erfaring er at der er et dårligt selskab fik også højere regninger end jeg havde brugt for og en regning efter jeg havde lukket mit abbonement hos dem.

kæmpede med dem i et par månder før de gav sig.

men kender også et par stykker der ham dem nu og er tilfredse så om de har fået styr på det tør jeg ikke at sige jeg ved bare jeg ikke vil bruge dem igen nogensinde
Avatar billede rask2 Nybegynder
28. november 2006 - 13:07 #3
Jeg vil give forrige helt helt. Der er ikke andet bøvl med dem, og specielt som du selv siger: Når man forlader selskabet er konstant problemer, og de bliver ved med at sende regninger.

jeg er i hvert fald af den opfattelse at livet er for kort til den slags, men det er bare min personlige holdning.

Har flere kammerater der ikke har haft det mindste problem med dem.

Jeg er selv glad for Telmore (Men telefoner er også lidt dyrere i indkøb her). Ellers skulle du prøve at kigge lidt på unotel.dk

Har kun hørt godt om dette selskab, og synes ikke priserne er så slemme på deres telefoner.

Håber du finder noget!!
Avatar billede k-b-n Nybegynder
28. november 2006 - 13:27 #4
Hmm.. Ja jeg har selv telmore. Og det har min søster også nu. Super selskab..
Har erfaret at Telmore er gode til at få kunder ud af Debitel, altså mht nummerportering.
Grunden til det er med abonnement er jo at det er en gave, hvor hun betaler abonnementet:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. november 2006 - 20:13 #5
Vi brugte muligheden for at få et gratis nummer med 100 kr. taletid til min datter da taletid jo er til at administere for os, så regningen for hendes forbrug ikke eksploderer.
1 måned senere har hun nu en minus saldo på 59 kr. på hendes taletidskort....

Vi bruger aldrig Debitel igen da de ikke opdaterer forbrug med det samme, men kun 1 gang om ugen.
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2006 - 20:42 #6
jeg kan anbefale cbb hvis man skal bruge taletid de opdatere med det samme og du kan tanke på nettet med div kort og direkte bankoverførsel og i butikker hvor man kan købe taletid, de er desuden billige og har en fin dækning
Avatar billede rask2 Nybegynder
29. november 2006 - 07:41 #7
Det kommer også an på hvilket net hun helst vil anvende, eller om det er lige meget.

Jeg bor i et område hvor TDC dækker væsentlig bedre end Sonofon og derfor vælger jeg altid en operatør der anvender TDC's net.

cbb = Sonofon-net
Telmore = TDC-net

Det skal måske lige være den telefon? Ellers kan man altid finde en på telmore's shop eller på unotels shop (mener de har en shop). Ved telmore får du jo bare "håndjern" på, som i princippet er det samme som DebitelTRIUMF200.

Ved telmore kan du både bruge det minimumme forbrug på både sms og tale, hvilket ikke gælder ved alle selskaber!!
Avatar billede rask2 Nybegynder
01. december 2006 - 08:43 #8
respons?
Avatar billede rask2 Nybegynder
11. december 2006 - 07:54 #9
er du der k-b-n?
Avatar billede k-b-n Nybegynder
12. december 2006 - 09:46 #10
Sorry, det er min kone der har optettet spørgesmålet. har sagt til hende at skal lukke spørgesmålet når hun har fået svar. kvinder :)