Avatar billede Slettet bruger
28. november 2006 - 10:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

overvåge responstider på dns-query

Er der nogen af jer der kender et GRATIS værktøj, som kan overvåge responstider på dns query´s  ?

Det må gerne være et trial eller ligende, da det kun er til brug i en kort test.
Avatar billede tbf Nybegynder
28. november 2006 - 13:03 #1
SysOrb kan bl.a. polle en DNS service og måle svartid, og den kan også forsøge at resolve til det rigtige IP-nummer, og måle svartiden på det. Er det hvad du leder efter?
Download en 30-dages gratis trial her:
http://www.evalesco.com/
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2006 - 13:06 #2
yep  det var noget i den stil.