Avatar billede razorblade Nybegynder
28. november 2006 - 09:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Data ud af en iframe der har display="none"

Hej E.
Jeg vil høre om der er nogle der kan hjælpe mig med at smide noget data fra en iframe ud på hovedsiden.

Jeg har en iframe der refresher af sig selv hvert 3. minut.
Den er sat til style="display:none;" for at den ikke ødelægger mit design.
Når iframen så refresher skal jeg gerne have smidt det indhold der er i iframen ud af iframen så det kan ses på hovedsiden.

Er der nogen der har et godt eksempel på hvordan det kan klares?

Og grunden til jeg har noget info i en iframe er fordi jeg ikke vil have at hele min side refresher hvert 3. minut.
Avatar billede goose Nybegynder
28. november 2006 - 10:45 #1
øhhh, så er du da under alle omstændigheder nød til at refreshe hovedsiden hvert 3. minut også, hvordan skulle den ellers vide der er nyt indhold?

/Goose
Avatar billede razorblade Nybegynder
28. november 2006 - 11:07 #2
Det er indholdet i iframen der bliver refreshed, og hvis det er indhold deri bliver det skubbet ud på hovedsiden i et div tag....

Sådan havde jeg tænkt mig det.
Avatar billede razorblade Nybegynder
28. november 2006 - 11:30 #3
Det er jo egentligt en forkert kategori.
Smider den over i javascript.