Avatar billede stenbjerg Nybegynder
27. november 2006 - 20:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke slette jpg

Hej er der nogen der kan hjælpe mig med følgende. Jeg kan ikke slette en .jpg fil. Hvis jeg trykker delete sker der intet. Hvis jeg højre klikker kan jeg ikke vælge funktioner som omdøb, slet eller egenskaber(de kommer ik frem som valgmuligheder).

Jeg har forsøgt tricket med at selv lave en jpg fil med samme navn og ersatte filen problemet er bare filnavnet er for langt. Jeg har også prøvet Dr. Delete og CCleaner men de siger begge "det angivne filnavn er ugyldigt"

Håber der er nogen der kan hjælpe mig...
Avatar billede old-faithful Praktikant
27. november 2006 - 20:38 #1
Prøv evt. et af disse:
  • DelLater: http://www.diamondcs.com.au/index.php?page=dellater
  • DeleteDoctor: http://www.theabsolute.net/sware/index.html#deletedr

// Old-Faithful™
Avatar billede stenbjerg Nybegynder
27. november 2006 - 20:49 #2
DeleteDoctor giver samme besked som Dr. Delete og CCleaner.

DelLater forstår jeg ikke hvordan man skal bruge.
27. november 2006 - 20:53 #3
... det fulde sti/navn på filen ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. november 2006 - 22:06 #4
To DelLater A File...

1. Run dellater.exe <filename>
2. Reboot (whenever you like).

1. Start - kør - skriv (uden "") "dellater.exe filnavn"
2. genstart
Avatar billede stenbjerg Nybegynder
27. november 2006 - 23:21 #5
Jeg føler mig både rigtig dum og rigtig glad :)

Jeg har løst problemet, mens jeg sad of funderede over hvad jeg gjorde ved DelLater som ikke ville fungere da der ikke var plads nok i kør linien til at skrive den fulde sti gik det op for mig at jeg jo også bare kunne prøve at slette hele mappen, og så pif paf puf så var mit problem løst... Så man kan vel sige jeg selv svarede på mit spørgsmål? :)Men ved ik hvad der er almindeligt herinde, da jeg ik rigtig har prøvet det før. så skal jeg selv lavet et svar og acceptere svaret eller acceptere old-faithful svar som tank for hjælp selvom det ikke var en direkte løsning...
Avatar billede old-faithful Praktikant
27. november 2006 - 23:34 #6
Det lyder som om du selv fandt en løsning, så giv bare tage dine point igen ;-)
Avatar billede old-faithful Praktikant
27. november 2006 - 23:34 #7
Rettelse: "bare tag"
Avatar billede stenbjerg Nybegynder
27. november 2006 - 23:36 #8
Okay. Tak for det...