Avatar billede hyanen Nybegynder
27. november 2006 - 18:43 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tænder af sig selv

Jeg har et problem. Min computer har det med at engang imellem når jeg har slukket den. Så tænder den af sig selv. Gerne 5 minutter efter.

Nogen der kender noget til hvad jeg kan gøre, eller har haft samme problem

Hjælp
Mvh
Hyanen
Avatar billede r3cor Nybegynder
27. november 2006 - 18:58 #1
Min computer har gjort det samme, men gør det ikke mere. Prøv og tag strøm stikket og sæt den i en anden kontakt, eller stikdåse. Eller sluk på kontakten når du slukker den, så sparer du faktisk osse penge ;)
Avatar billede r3cor Nybegynder
27. november 2006 - 19:01 #2
PS. Ved ikke om det kan være det, men om stikket (Pwrbtn og Gnd?) er løst nede ved System header panelet på dit MOBO?
Avatar billede hyanen Nybegynder
27. november 2006 - 19:07 #3
det er ikke nogen af de der ting :)
Avatar billede geforce3 Praktikant
27. november 2006 - 19:12 #4
PRøv at slå wakeon lan fra, hvis det er slået til
27. november 2006 - 19:55 #5
... bare for at prøve mht [wakeon lan] - afmontér netværkstikket/ledningen når du har slukket - og se om den finder på det samme igen...
Avatar billede dragonknight Juniormester
27. november 2006 - 21:53 #6
Der er også wake on keyboard, så gå ind i BIOS og slå alle wake on's fra.
30. november 2006 - 16:25 #7
???
Avatar billede hyanen Nybegynder
25. februar 2007 - 15:49 #8
luk