Avatar billede mamme Nybegynder
26. november 2006 - 18:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

MSN 7.5 vil ikke logge på

Har for et par dage siden genindstalleret min computer (Win XP).

Når jeg prøver at logge på får jeg fejlkode 80048820.
Når jeg så går ind i Funktioner->Forbindelse står der at jeg ikke har forbindelse til .NET. Hvis jeg så prøver at bruge Fejlfindingsfunktionen står der "Din gateway er tilsyneladende offline."

Har prøvet tippet med at opdatere "regsvr32 softpub.dll" ,hjalp ikke.
Har også prøvet at starte i fejlsikret med netværk og så logge på ,ingen held

Jeg kan til gengæld godt logge på med Windows Messenger og Web messenger..
Avatar billede nva Praktikant
27. november 2006 - 12:07 #1
Har du set efter at din dato/tid på maskinen er indstillet rigtigt?
Avatar billede mamme Nybegynder
27. november 2006 - 16:27 #2
ja det ser rigtigt ud..
Avatar billede mamme Nybegynder
01. december 2006 - 00:59 #3
ingen der har et bud ???
Avatar billede michaeltryl Seniormester
01. december 2006 - 01:20 #4
jeg havde samme problem tidlegere idag og dette virkede hos mig.
(hentet fra hjælp)

Klik på Start på proceslinjen, og klik derefter på Kør.
Skriv alle nedenstående kommandoer, og tryk derefter på ENTER. Når hver enkelt kommando er udført, vises meddelelsen "DllRegisterServer lykkedes". Vent på at denne meddelelse bliver vist, før du fortsætter med den næste kommando.

REGSVR32 softpub.dll
REGSVR32 wintrust.dll
REGSVR32 initpki.dll
REGSVR32 Rsaenh.dll
REGSVR32 Mssip32.dll
REGSVR32 Cryptdlg.dll
REGSVR32 Dssenh.dll
REGSVR32 Gpkcsp.dll
REGSVR32 Slbcsp.dll
REGSVR32 Sccbase.dll
Avatar billede mamme Nybegynder
01. december 2006 - 23:22 #5
super michaeltryl, det virkede sku!  mange tak..  smid lige et svar, så acceptere jeg
Avatar billede michaeltryl Seniormester
01. december 2006 - 23:43 #6
svar
Avatar billede mamme Nybegynder
02. december 2006 - 11:36 #7
det skal være et svar, ikke en kommentar, før jeg kan acceptere
Avatar billede michaeltryl Seniormester
02. december 2006 - 13:01 #8
ups jeg prøver igen