Avatar billede matias Nybegynder
26. november 2006 - 12:02 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

For mange GB i en mappe

Hej
Jeg har gang i en oprydning på min PC.
Jeg har opdaget noget meget mystisk på min PC. Jeg har winXP Pro og opdagede at jeg har en mappe der fylder ca 78 GB men når jeg går ind i den og ligger mængden af GB sammen for alle under mapper er der ikke mere en ca 6-7 GB sammenlagt.
Hvem kan hjælpe mig med at finde det problem?

John
Avatar billede gratis Nybegynder
26. november 2006 - 13:50 #1
her er et par freeware programmer som ka vise forbrugt plads på harddisken, måske ka det gi' en idé om hvad der er galt:

http://www.jgoodies.com/freeware/jdiskreport/

http://www.jam-software.com/freeware/index.shtml
Avatar billede gratis Nybegynder
26. november 2006 - 13:55 #2
hov... ser lige at det er Beos, programmerne er til windows, sorry about that.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
26. november 2006 - 15:14 #3
hvilken mappe drejer det sig om ?
Avatar billede matias Nybegynder
26. november 2006 - 15:37 #4
Ups - ja det var mig der begik en fejl - det er Win XP Pro
Nu har jeg fundet hvor de mange gb ligger nemlig i Temporery Internet files men kan sku ikk slette dem. Når jeg markere alt og vil slette sker ikk en skid
26. november 2006 - 15:53 #5
Rense temp med denne fil, det tager kun få sek. Hent den lille batfil, dobbeltklik på filen, og der går et split sek. Så er temp renset.
www.spywareinfo.dk/download/cleantempxp2k.bat
Avatar billede matias Nybegynder
26. november 2006 - 15:56 #6
der ligger 65 gb i noget der hedder Content IE5
26. november 2006 - 16:16 #7
C:\Documents and Settings\[Bruger]\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\ kan godt slettes ...

(Har du en pænt stor HD som C: ?)
07. december 2006 - 08:27 #8
???
Avatar billede matias Nybegynder
07. december 2006 - 09:17 #9
Ja jeg fik løst mit problem ved hjælp af en kombination af de svar jeg har fået så læg venligst et svar så jeg kan fordele point

Tak for hjælpen
07. december 2006 - 21:43 #10
Ping...

(Deles med andre...)