Avatar billede schaumann Nybegynder
21. november 1999 - 22:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Oprette søgemaskine

Hvordan opretter jeg en søgemaskine, der kan søge min website igennem?
Jeg vil gerne have et søgefelt på forsiden, som ikke fylder ret meget, og som søger i fuld tekst på ord og fraser.
Avatar billede razor Nybegynder
21. november 1999 - 23:05 #1
Avatar billede schaumann Nybegynder
22. november 1999 - 08:52 #2
Tak for tippet. Det ser spændende - og nemt ud. Jeg er ikke nogen ørn til HTML. Men jeg vil prøve dette i aften. Kan jeg ikke finde ud af det, melder jeg mig igen.
Avatar billede janbb Juniormester
22. november 1999 - 09:49 #3
Det er uhyre nemt og velfungerende.
man kan oven i købet tilpasse
teksttype, baggrundsgrafik osv
efter sine øvrige websider.Fint nok.
Man kan osse skifte imellem forsk.
former for visninger: Liste, mv.
Avatar billede bjarte Nybegynder
22. november 1999 - 11:42 #4
http://www.webhulen.subnet.dk

se scriptet på første siden...
+scriptet til den siden du kommer til når du f.eks søker etter sport

NB: søk i webhulen
Avatar billede schaumann Nybegynder
22. november 1999 - 11:45 #5
Mange tak for de gode tillægskommentarer. Jeg glæder mig helt til at kigge på det i aften...