Avatar billede gangsebangse Nybegynder
23. november 2006 - 21:57 Der er 17 kommentarer

"Hjælp" til fodbold system

Hej jeg er ved at lave en hjemmeside, for en lille fodboldklub, desværre er programmering ikke min stærke side.!

Jeg ønsker lavet:
Noget ala drømmeholdet.dk bare ikke på samme niveau.

Der skal være 40 spillere som alle har samme start værdi.
Når serie 5 holdet eks. har spillet en kamp, skal det laves sådant, at jeg kan redigere i værdien af spillere, dvs. at dem som scorer mål stiger i værdi, og eks. dem som ikke kommer på banen falder i værdi.!
Der skal så være et community, så man kan købe de spillere som man nu ønsker, dvs. at der samtidig skal være et pointsystem i communityet, så man har point at købe spillere for.!

Håber at jeg har udtrykt mig godt nok, ellers er i velkomne til at stille spørgsmål.
Håber der er en som er villig, og har den fornødne know how til at hjælpe mig.

Martin
---Gangsebangse--
Avatar billede michaeltryl Seniormester
23. november 2006 - 22:29 #1
lad mig lige se om jeg har forstået dette korrekt
altså
- 40 spillere som alle starter med en værdi i  X antal point når serie 5 starter, som du bestemmer
- når en kamp er spillet har spiller A, B og G scoret f.eks 1,2 og 1 mål
- du vil så kunne ændre deres mål antal til dette eller lægge dem til deres resterende antal mål.
-alle brugere skal så få point på en eller anden måde og købe spillere for disse point.

er jeg helt forkert på den så ret mig gerne.
hvordan med layoutet af denne side er det på plads eller hvordan?
Avatar billede gangsebangse Nybegynder
23. november 2006 - 22:54 #2
Du er meget tæt på

1. - korrekt
2. - korrekt
3. - Når en spiller eks. scorer et mål stiger spilleren  x antal point i værdi
Når man opretter en bruger starter man med x antal point som man skal købe spillere for, når turneringen er slut er div spillere steget i værdi, og der ved er der en bruger hvis point lægger højere end andres, ved at de spillere han har valgt har gjort det bedre end hvad andre har valgt... En vinder
Avatar billede michaeltryl Seniormester
23. november 2006 - 23:07 #3
okay så hvis du har en bruger og køber 2 spillere til 10 point og 1 til 5 ponit ialt 25 point
jeg køber 1 til 15 og 1 til 20 i alt 35 point

når det hele er slut er mine spillere steget til samlet 55 point og dine til 50 så vinder jeg med 55 eller vinder du fordi du har størst fortjeneste?
Avatar billede gangsebangse Nybegynder
23. november 2006 - 23:18 #4
Alle brugere starter med samme beløb, ham med det højeste antal point til sidst har vundet

Lidt inspiration: http://drommeholdet.dk/dm_0602/viewteam2.asp?u=34047201

Grafik, statistik m.m står jeg selv for.!
Avatar billede gangsebangse Nybegynder
23. november 2006 - 23:18 #5
De bedste spillere koster flest point, men stiger normalt også mest
Avatar billede gangsebangse Nybegynder
23. november 2006 - 23:22 #6
Avatar billede gangsebangse Nybegynder
23. november 2006 - 23:23 #7
Det skal ikke forstås sådant at jeg vil have noget på samme højde med det du ser på Drømmeholdet.
Pointgivning vil jeg gerne klare fra en admin bruger
Avatar billede michaeltryl Seniormester
23. november 2006 - 23:33 #8
du skriver
Alle brugere starter med samme beløb, ham med det højeste antal point til sidst har vundet.

men de bestemmer vel selv hvor mange point de vil bruge på spillere eller skal alle point bruges?

og point givningen vil du køre den manuelt istedet for at kunne sætte den automatisk igang via admin
Avatar billede gangsebangse Nybegynder
23. november 2006 - 23:36 #9
Korrekt. alle spillere starter med samme antal point.
Alle point skal ikke nødvendigvis bruges.
Bare manuel
Avatar billede michaeltryl Seniormester
23. november 2006 - 23:39 #10
så i mit eksempel 23/11-2006 23:07:50 ville det være mig der vinder da jeg til slut har 55 point samlet mod dine 50
Avatar billede gangsebangse Nybegynder
23. november 2006 - 23:44 #11
Yes.......
Er det noget du er i stand til at udføre
Avatar billede michaeltryl Seniormester
23. november 2006 - 23:46 #12
Det vil jeg mene, men ved ikke hvornår jeg starter på arbejde det kan være i december, men det kan også være det først er til januar og når først jeg starter på det har jeg jo kun min fritid til at kigge på det.
Så hvis det er ikke noget du forventer færdig sådan lige de næste par dage/uger, så burde det kunne lade sig gøre.
har du en mail eller evt msn. så kan vi kontakte hinanden der
Avatar billede gangsebangse Nybegynder
23. november 2006 - 23:47 #13
mkorte@ofir.dk
Avatar billede michaeltryl Seniormester
26. november 2006 - 20:05 #14
halløj, ville høre om du har fået de par mails jeg har sendt til dig
Avatar billede michaeltryl Seniormester
28. november 2006 - 22:51 #15
jeg vil høre om du har fået det lavet eller har fået en anden til det?
Avatar billede michaeltryl Seniormester
20. december 2006 - 11:33 #16
skal dette spørgsmål ikke lukkes
Avatar billede michaeltryl Seniormester
16. januar 2007 - 18:24 #17
der er vist på tide at lukke dette spørgsmål