Avatar billede blochmeister Praktikant
23. november 2006 - 17:33 Der er 3 kommentarer

JEditorPane content ville gerne kunne se javascript som HTML

Hej

Jeg har et problem, som gør at, jeg kun kan se min HTML kode i et program jeg har kørende på en lokal webserver: http://192.168.0.2. Jeg har lavet en pane som virker til HTML, men når jeg beregner på nogle variable i javascript i samme .htm fil og gerne vil skrive javascriptvariable ud på siden, bliver det vist som source kode.

Er der nogen der ved hvordan jeg løser dette problem???
Avatar billede arne_v Ekspert
23. november 2006 - 17:51 #1
jeg tror ikke at JEditorPane fortolker JavaScript
Avatar billede blochmeister Praktikant
23. november 2006 - 18:06 #2
er der en anden måde man kan gribe problemet an
Avatar billede arne_v Ekspert
23. november 2006 - 18:53 #3
jeg har ingen gode løsninger

kan du evt. flytte beregningerne fra client side til server side ?