Avatar billede toki Nybegynder
23. november 2006 - 15:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til formatering.

når jeg vil installere vista bliver jeg ikke spurgt om jeg vil formatere. Jeg har installeret det. men kunne godt tænke mig at få mit c drev formateret alligevel og lave installationen på en frisk HD. Hvordan gør jeg lettest det uden at skulle bruge en xp cd. Håber nogen kan hjælpe mig.
Avatar billede toki Nybegynder
23. november 2006 - 16:35 #1
Der må findes et program til at lægge på en cd og boote fra den.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. november 2006 - 18:15 #2
Avatar billede strych9 Praktikant
23. november 2006 - 21:12 #3
Du kan jo under installationen fjerne alle partitioner og genoprette dem.. så må den jo være så frisk som de kommer, og det er vist også det nemmeste ..
Avatar billede toki Nybegynder
02. december 2006 - 10:06 #4
The surfer.. takker smider du lige et svar så skal jeg overføre en af dagene..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
02. december 2006 - 18:15 #5
Jeg lægger et svar, da UltimateBootCD kan bruges til mange ting..

strych9s forslag virker også, men nu skriver du "uden at skulle bruge en xp cd"..
Avatar billede toki Nybegynder
15. december 2006 - 11:53 #6
okay takker kører xp igen...