Avatar billede jippet Nybegynder
22. november 2006 - 19:30 Der er 9 kommentarer

Geninstallere drivers

Jeg vil snart formatere og geninstallere Windows på min PC da det hele er blevet lidt rustent. Jeg har fået at vide at man skal tage backup af sine drivers og det har jeg gjort med det udmærkede program Windrivers Backup. Mit spørgsmål er hvor skal man indsætte disse drivers på den nye installation af Windows og kan man sætte det hele til ukritisk selvom om hardwaren ikke har været tilsluttet endnu ?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
22. november 2006 - 21:20 #1
Kender ikke dit program, men vil gætte på du bare skal indlæse alle driverne efter du er færdig med geninstallationen af Windows. :-)
Avatar billede jippet Nybegynder
22. november 2006 - 21:40 #2
Ja det er lige netop det jeg spørger om : hvor og hvordan indlæser man de drivers ?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
22. november 2006 - 22:10 #3
Er de ikke lagt i programmet lige til at udpakke eller som exe fil?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
22. november 2006 - 22:13 #4
Genindlæs dem på styredrevet.
Avatar billede jippet Nybegynder
22. november 2006 - 22:55 #5
Ja tak. Men hvor helt nøjagtig og hvordan ????
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
22. november 2006 - 23:31 #6
Som sagt kender ikke programmet, men gør noget andet, hent de drivere du skal bruge inden du geninstallerer.Netkort, grafik,lyd, og bundkortsdriver-brug dette program til at finde driverne med.

http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/Everest-Home-Edition.shtml
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
22. november 2006 - 23:33 #7
Håber du finder ud af det.

Mvh.John
Avatar billede jippet Nybegynder
23. november 2006 - 10:15 #8
Jeg finder ud af det, tak for hjælp og jeg lukker nu.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
23. november 2006 - 10:59 #9