Avatar billede anders_aa Nybegynder
22. november 2006 - 18:17 Der er 3 kommentarer

Ny kopimaskine

Hej alle eksperter!

Jg står og skal have erhvervet mig en kopimaskine. Hvad er de bedste i kan anbefale når kravene er at den skal kunne skrive A3 og ellers være god og fornuftig på den økonomiske side i brug. Har kig på en Kyocera KM-1620, men er en af de eneste jeg blev præsenteret for ved forhandleren, og synes det er et lidt uoverskueligt marked, så ser frem til råd og forslag fra jer.

pft.

Anders Astrup Andersen
Aalborg
Avatar billede mizzah Nybegynder
04. marts 2007 - 23:01 #1
Hejsa..KM1620 fr akyoceramita er da en forholdvis ældre model. De hedder KM1635 og KM1650. Skal du have print system i ? Den kører a4 og a3 som du ønsker, og a4 med 16 sider i minutter. Det er sq en fin maskine til mindre behov. Hvad med en feeder, er det nødvendigt ? Der findes masser af alternativer.

Hvis du er interesseret kan du kontakte mig. Er ansat ved NCT A/S i nørresundby. 98192400. Spørg efter Mikkel.
Avatar billede prebenp2006 Nybegynder
03. december 2008 - 09:08 #2
Ta lige og checke canon ir 2020i, den leveres med sendefunktion, feeder og hele molevitten, den er meget driftsikker. Men om indkøbsprisen kan matche kyoceraen det ved jeg ikke.
Avatar billede mizzah Nybegynder
03. december 2008 - 13:13 #3
Kyoceraen er også meget driftsikker. Vi kører selv servicen på alle vores maskiner, så vi ved det. Vi kan også sagtens skaffe canon. Men du kan ringe hvis du mener noget seriøst. Kyoceraen fås med print / scan / fax / feeder / flere kassetter osv.