Avatar billede nielsnielsen Nybegynder
21. november 2006 - 23:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

synaptics touchpad selecterer automatisk hyperlinks

Hej.

Jeg har netop fået ny 'padde' En HP Pavilion med synaptics touchpad-
Hvis jeg stiller mig med cursoren over et link, går der ganske få sekunder , og så selekterer den linket. UDEN at jeg har trykket venstre 'museknap' ned.

Det er hammer irriterende og jeg har kæmpet med settings i kontrolpanel for mus, uden held.

Er der nogen der kan hjælpe?

Jeg overvejer nu at købe en gammeldags mus for at se om det skulle hjælpe.- Men der må jo være nogle settings et eller andet sted som jeg har overset.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
22. november 2006 - 00:09 #1
der medfølger et program til styring af touchpadden, (mener det ligger i kontrolpanelet), der kan du disable den slags abestreger ;)
Avatar billede nielsnielsen Nybegynder
07. december 2006 - 23:37 #2
Hvordan giver jeg point her ?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
07. december 2006 - 23:39 #3
det kan du nu, hvis du kunne bruge det jeg skrev, ellers afviser du det bare.
Avatar billede nielsnielsen Nybegynder
26. januar 2007 - 08:22 #4
En USB mus virkede