Avatar billede spungi Nybegynder
21. november 2006 - 21:42 Der er 19 kommentarer

USB porte på Laptop virker ikke!?

Ok, så jeg havde formateret min laptop, og installeret windows igen som jeg plejede .. da jeg kom ind i windows opdagede jeg til min store bedrøvelse, min mus virkede ikke ... Så jeg prøvede at slutte en anden til og virkede ikke, jeg prøvede en anden USB´det samme ... Musen(e) virkede fint i andre PC'er. Jeg har prøvet at hente drivers, jeg har prøvet at slå det til og fra i enhedshånteringen .. intet virker. Hvis det er til nogen hjælp bruger jeg en Logitech MX1000 Laser mus.

På forhånd tak.
Jesper
Avatar billede spungi Nybegynder
21. november 2006 - 21:43 #1
Forresten, ved ikke helt hvordan point systemet virker her inde, min første post her inde, men jeg satte bare 200 point på højkant da det virkelig irretere mig.
Avatar billede leif Seniormester
21. november 2006 - 21:46 #2
Har du i Enhedshåndtering nogen gule eller røde markeringer ?
Avatar billede leif Seniormester
21. november 2006 - 21:46 #3
Og velkommen til, et godt sted at starte er: http://www.expfaq.dk/
Avatar billede kox Nybegynder
21. november 2006 - 21:49 #4
Er der ikke noget med at USB2 først virker når service pack til Windows er installeret? Eller er jeg galt afmarcheret?
Avatar billede spungi Nybegynder
21. november 2006 - 21:51 #5
Der er gule spørgsmålstegn ud for Multimedielydkort, netværkscontrollet, PCI-MOdem, Skærmkort, Ukendt Enhed. Det er nok fordi jeg lige har haft formateret for at prøve igen, og mangler nogle drivers, men kan ikke se hvordan det skulle have noget med USB porten at gøre. Der er ikke noget at se ud for USB portene, og det er trælst ikke at have anden mus end touchpad, da det gør det svært at spille WoW :)

Tager lige et kig på de faq
Avatar billede spungi Nybegynder
21. november 2006 - 21:51 #6
Jeg har lagt SP 2 ind
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2006 - 21:54 #7
Hvad med chipset driver? har du en cd med bundkort driverne, hvis ikke så gå på din bærebare producents hjemmeside og hent den/dem
Avatar billede spungi Nybegynder
21. november 2006 - 21:55 #8
Jeg har lagt chipset drivers ind, men bundkort drivers ... Jeg kan da lige undersøge sagen. Det er en Zepto 4200 hvis det har nogen speciel betydning
Avatar billede spungi Nybegynder
21. november 2006 - 21:56 #9
Jeg har lagt chipset drivers ind, men bundkort drivers ... Jeg kan da lige undersøge sagen. Det er en Zepto 4200 hvis det har nogen speciel betydning
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2006 - 21:59 #10
Hvis du har lagt chipset osv ind, så er det ok
Resten : ftp://ftp.zepto.dk/Znote4200/Drivers/XP/

Har du opdateret, med de 55 opdateringer, der efter SP2 ?
Avatar billede spungi Nybegynder
21. november 2006 - 22:01 #11
Nej, men havde jeg heller ikke før jeg formaterede ...
Avatar billede spungi Nybegynder
21. november 2006 - 22:12 #12
Ok, nu har jeg prøvet og ligge alle drivers fra deres ftp ind, og det har ikke hjulpet det mindste, kan det være der er noget på mit Bundkort der er stået af?
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2006 - 22:15 #13
Bliver din Logitech MX1000 Laser mus registreret af windows når du sætter den i ?

Klik på  start > kontolpanel > System > klik på faneblad Hardware > klik på knappen Enhedshåndtering
Klik på + udfor USB Controllere
H-klik på linerne og vælg fjern
Genstart og lad windows finde og installere
Avatar billede spungi Nybegynder
21. november 2006 - 22:20 #14
Det har jeg prøvet, men var dog med en anden mus, har også en Dell som jeg bruger når den anden lader op, kan der godt være forskel der?
Avatar billede spungi Nybegynder
21. november 2006 - 22:26 #15
Men efter hvad jeg kan huske, så sagde den lige den "bling" lyd når du sætter den i, og hvis det er min optiske dell blinker den lige hurtigt, og så dør de.
Avatar billede spungi Nybegynder
21. november 2006 - 22:33 #16
Nå, jeg kigger forbi igen i morgen. Tidligt op i skole i morgen ;)
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2006 - 22:38 #17
Har du installeret andre ting, f.eks:
http://support.microsoft.com/kb/288219/da
Avatar billede milter Ekspert
21. november 2006 - 22:40 #18
Er komputeren koblet til 220 volt eller kører den på batterierne?
Avatar billede haverslev Novice
05. december 2006 - 18:14 #19