Avatar billede uja Nybegynder
21. november 2006 - 20:44 Der er 2 kommentarer

Lyd: Forsvinder midt i spil

Hejsa

Jeg har et meget irreterende problem med mit lydkort.... Ofte når jeg sidder inde midt i et spil forsvinder min lyd fuldstændig.... Når jeg så går ud af spillet og starter winamp for at afspille en lydfil så får jeg en eller anden access violation error.... Jeg er nødt til at logge af min bruger for derefter at logge ind igen for at kunne få lyd på igen.... Er der nogen der har en ide om hvad problemet kan være?

Mvh. UJA
Avatar billede adema Nybegynder
22. november 2006 - 07:02 #1
det kunne lyde som ram, men hvis du skriver fejlen ned og poster den her vil vi kunne hjælpe dig mere på vej

mvh patrick
Avatar billede adema Nybegynder
22. november 2006 - 07:04 #2
det kan selvfølgelig også være software relateret, altså din driver der tér sig. måske en briefing af hardware samt software version til dit lydkort ville være behjælpelige i denne sag