Avatar billede qp Nybegynder
21. november 2006 - 16:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lyd ud stik som er mindre end mini jack

Hey folkens

Hvad hedder det stik som er mindre end mini jack som bruges af nogle producenter til musik afspillere?
Avatar billede simlau Nybegynder
21. november 2006 - 16:59 #1
Det mini jack stik der som normalt bruges hedder minijack 3.5 mm og det der er mindre hedder minijack 2.5 mm.
Avatar billede old-faithful Praktikant
21. november 2006 - 17:34 #2
De er på 2.5 mm og kaldes også for "sub-minijack" eller bare "minijack 2.5 mm".
Avatar billede qp Nybegynder
22. november 2006 - 01:08 #3
okay fint nok, takker .. smid et svar simlau
Avatar billede qaaq Nybegynder
08. april 2007 - 22:41 #4
Hej. Faldt lige over dit spørgsmål da jeg selv ledte efter sådan en adapter. Du kan finde en billige en her: http://www.avxperten.dk/adaptere/audio-adapter/jack-adapter-fra-2,5mm-han-til-3,5mm-hun.asp
Avatar billede qp Nybegynder
01. oktober 2008 - 11:51 #5
lukker efter intet svar