Avatar billede a1s2 Nybegynder
21. november 2006 - 09:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hvordan aflæses dennne ramtester memtest86

Det er nu lykkedes mig at få denne ramtester til at køre
http://memtest86.com/memtest86-3.2.iso.zip

Jeg ved dog ingenting endnu. Hvordan skal den aflæses. Jeg har ladet den køre i 5 timer og der står en masse tal som jeg har skrevet ned inden jeg stoppede den. Hvad skal jeg se efter, for at se om mine 512 ram er i orden
Avatar billede geforce3 Praktikant
21. november 2006 - 09:26 #1
Errors :) Skriver den ikke hvor mange fejl den har fundet?
Avatar billede a1s2 Nybegynder
21. november 2006 - 09:35 #2
ja 0 error efter 5 gennemscanninger. Men jeg ved ikke om det siger noget
Avatar billede geforce3 Praktikant
21. november 2006 - 10:26 #3
Så skulle dine ram gerne være i orden. Memtest kan også godt slå ud på harddisk fejl, men er der ingen så er det jo bare dejlig. Har du problemer med computeren da?
Avatar billede a1s2 Nybegynder
21. november 2006 - 10:51 #4
Tak for dit svar. Vil du ikke lægge et svar ud

ja min computer er blevet meget langsom, især ved opstarten

Et sidste spørgsmål kan memtest86 blive ved med at køre til dommedag eller hvornår skal jeg stoppe den en anden gang
Avatar billede geforce3 Praktikant
21. november 2006 - 11:21 #5
Har du kørt i 5 timer uden fejl, er det næsten usandsynligt der kommer fejl. Ved mig kom der fejl stort set hele tiden, da jeg havde defekte ram.

Den langsomme opstart kan skyldes diverse programmer der starter op, jeg er ikke sikker på kategorien, men prøv i virus. Der er en masse HijackThis spørgsmål, du kan oprette et lign. :)