Avatar billede wheeler0310 Nybegynder
21. maj 2001 - 16:22 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Forbindelse afbrydes

Er der en der kan give et godt svar på hvorfor forbindelsen afbrydes lige på en gang, selv om man er \"på\" når det sker? Forbindelse = ADSL 256/128 tæt på centralen. Det skete her i dag, jeg var nødt til at resette router og konfigurere den forfra for at kunne gå på igen!
Avatar billede darkmoon Nybegynder
21. maj 2001 - 16:25 #1
defekt router ...klag
Avatar billede wheeler0310 Nybegynder
21. maj 2001 - 16:45 #2
Hvis routeren er defekt vil det vel ske ret tit?, det er kun sket en gang ---- endnu
Avatar billede rickypriv Nybegynder
21. maj 2001 - 17:41 #3
Nu har jeg godt nok en ADSL forbindelse med ATM, men jeg har oplevet (da jeg har en ftp server kørende) at TDC skifter vores IP adresser af og til. Det kan være årsagen.. Hvor længe har du haft forbindelsen?
Avatar billede wheeler0310 Nybegynder
21. maj 2001 - 17:50 #4
rickypriv>> Kun ca. en måned!
Avatar billede wheeler0310 Nybegynder
05. juni 2001 - 00:45 #5
Der har ikke været flere afbrydelser af forbindelsen siden, derfor kan jeg ikke acceptere at routeren er defekt, og da jeg ikke selv skal indsætte nogen form for ip-adresse i routeren.
( De bliver jo tildelt ik\' sandt! )
Avatar billede wheeler0310 Nybegynder
05. juni 2001 - 01:05 #6
Lukker spørgsmål