Avatar billede qzar Nybegynder
21. maj 2001 - 16:16 Der er 22 kommentarer

Søger folk

Hej eksperter.........

Vi er ved at starte et stort ungdoms site der bla kommer til at indeholde 3d chat, online spil mm.
Vi søger nu:

En debatmaster:

Du skal kunne overskue en stor debat med mange forskellige emner. udover det skal du kunne skelne imellem grovheder etc.

Flashmaster:

Vi søger også en flashmaster der skal stå for online spil sektionen. DU skal kunne lave flotte og underholdene spil i flash.

Vi kan desværre ikke tilbyde løn. Men hvis vi begynder at tjene penge på det for i selfølgelig del i det.

Interesseret? Skriv lidt om dig selv og hvad du kan.

Med venlig hilsen Jonas Madsen
Avatar billede ggk-alcis Nybegynder
21. maj 2001 - 16:20 #1
Hej.
Jeg kunne godt tænke mig at blive debatmaster, da jeg chatter en del og har fri adgang til internettet.
Jeg er 18 år gammel og hedder Andreas, og mener selv at jeg er fuldt ud i stand til at gennemskue hvem der er for grove - selvom vedkommende bruger metaforer.
Hvis der ellers er noget som i godt kunne tænke jer at vide om mig, så er i velkomne til at spørge..
Med venlig hilsen
Andreas [ ggk-alcis ]
Avatar billede qzar Nybegynder
21. maj 2001 - 16:34 #2
Andreas jeg har lige snakket med min makker og vi syntes at du lydder troværdig og har derfor valgt at \"ansætte\" dig. Har du et icq nummer vi kan skrive sammen over?

-Jonas Madsen
Avatar billede ggk-alcis Nybegynder
21. maj 2001 - 16:40 #3
Hej Jonas.
Ja, selvfølgelig har jeg en Icq, men i fremtiden ville jeg foretrække at snakke med jer via e-mails, men den vil jeg ikke lægge ud på Eksperten.
Mit Iqc nummer er: 100718323 ( til alle jer skøre idioter derude - lad være med at spamme mig! I får intet ud af det og det er røvirreterende for mig ).

Glæder mig til at høre fra dig Jonas, men jeg er bange for at jeg ikke kan være til den store nytte mht. programmering af siden.
Avatar billede jes_petersen Nybegynder
21. maj 2001 - 23:03 #4
qqk-alcis >> Du er da vist lidt for paranoid, hva\' - tør ikke lægge email adresse ud, og er helt vildt bange for at folk spammer din ICQ... Calm down ;-)
Avatar billede qzar Nybegynder
22. maj 2001 - 13:16 #5
Er der ikke en der kan tilbyde flash spil programmering? Vi har en der evt kan stå for php til bla. flash spil highscore! Nogle der kan tilbyde noget?

-Jonas Madsen

netverden@mailserver.dk
Avatar billede xzxzx Nybegynder
23. maj 2001 - 22:48 #6
\"Intet er GRATIS\"
Avatar billede qzar Nybegynder
23. maj 2001 - 23:02 #7
Hvorfor har vi så fået massere ad Response over icq???!
Avatar billede qzar Nybegynder
23. maj 2001 - 23:03 #8
hvis man deltager i sådan et projekt er man ikke \"medhjæper\" men med til at starte det hele op og starter derfor med samme løn som alle de andre =0!
Avatar billede theleiflindholms Nybegynder
28. maj 2001 - 16:55 #9
Vil gerne være Debatmaster
og vil gerne høre mere om det min mail er kreller@krellers.dk
Avatar billede qzar Nybegynder
28. maj 2001 - 17:10 #10
vi har allerede fundet en debatmaster!
Avatar billede lawyer Nybegynder
04. juni 2001 - 09:56 #11
Undskyld jeg forstyrrer - jeg er ikke interesseret i et job...men hvad er 3D chat. Jeg ved hvad 3D er og hvad chat er....er der et sted hvor jeg kan se en 3D chat ?
Avatar billede qzar Nybegynder
04. juni 2001 - 10:40 #12
Det var mig der skrev forkert det er ikke en 3d chat men en 2d chat du kan se den vi har åbnet på www.netverden.dk !

-JOnas
Avatar billede lawyer Nybegynder
04. juni 2001 - 11:49 #13
Fin side! Troede lige jeg var håbløst bagefter da du nævnte en 3D chat :-) Held og lykke med siden.
Avatar billede qzar Nybegynder
04. juni 2001 - 11:52 #14
:-) Tak
Avatar billede lawyer Nybegynder
04. juni 2001 - 11:58 #15
I har mange hits hver dag på chart, men jeg kan ikke finde jeres chat. Desuden har du skrevet 3D chat på chart.dk også :-)
Avatar billede qzar Nybegynder
04. juni 2001 - 11:59 #16
Bare tryk login du kan prøve med bruger: test og pass: test tryk derefter chat!
Avatar billede lawyer Nybegynder
04. juni 2001 - 12:00 #17
har oprettet mig...prøver lige...
Avatar billede qzar Nybegynder
04. juni 2001 - 12:02 #18
Oki!
Avatar billede lawyer Nybegynder
04. juni 2001 - 12:05 #19
3D står altså for det rum som min \"karakter\" bliver placeret i ?

Et godt råd er at I ikke laver for mange links som fører til sider der \"kommer snart\"
fx. konkurrencer og politik. Det er ikke så profeesionelt.
Avatar billede lawyer Nybegynder
04. juni 2001 - 12:06 #20
karakter = figur
Avatar billede lawyer Nybegynder
04. juni 2001 - 12:09 #21
Men jeg synes chatrummet er godt fundet på. Men det må give et lille plads problem med mange online chattere...hvis der skal være 500 figurer i rummet :-)
Avatar billede qzar Nybegynder
04. juni 2001 - 12:20 #22
:-)