Avatar billede ulrik_lerche Nybegynder
20. november 2006 - 16:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

flere msn konti

ku godt tænke mig at ha flere windows live messenger vinduer åbne samtidig... nogen ideer til hvordan det gøres ? har prøvet med apatch, men er vist ik lige det der skal bruges...
Avatar billede niels_hansen Praktikant
20. november 2006 - 16:20 #1
kan du med messpatch fra mess.be (samt mange andre smarte ting)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
20. november 2006 - 16:21 #2
Avatar billede coderdk Praktikant
20. november 2006 - 17:18 #3
Hvis du bliver forvirret over mess.be's patcher, så er det altså "Polygamy" du leder efter :)
Avatar billede ulrik_lerche Nybegynder
21. november 2006 - 21:45 #4
hmm.. har hentet flere af dem, men ingen virker til live messenger ver. 8.0
Avatar billede leif Seniormester
21. november 2006 - 21:49 #5
Skal du bruge alle funktioner som Live har, kan du med fordel køre måde Live og Windows Messenger samtidig.
Avatar billede leif Seniormester
21. november 2006 - 21:53 #6
Der er mange diskussioner om www.msgplus.net, men kender flere som ikke har problemer med den, bare man undlader at installere Sponsor programmet
Avatar billede niels_hansen Praktikant
21. november 2006 - 22:02 #7
hvilken version benytter du helt præcist ? (kig under hjælp i messenger, version 8 er ikke nok, den hedder 8.XX.XX eller noget i den stil)