Avatar billede lassevind Nybegynder
20. november 2006 - 15:24 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Udskrift af flet-dokument

Hej eksperter

Jeg har et problem når jeg skal udskrive en bestemt side i et fletdokument. Har jeg f.eks. et dokument jeg tidligere har flette og senere kun ønsker at udskrive side 3 og 5 kan min printer ikke rigtig finde ud af det. Det virker som om at der kun oprettes en side når der flettes selvom at der er langt flere. Er der nogle der kender eller har en løsning på problemet?
Avatar billede supertekst Ekspert
21. november 2006 - 10:14 #1
Ja - der er een side men et antal sektioner.
Når du derfor vil udskrive side 3 -5 - så er det sektionerne 3 - 5  - sæt derfor et "s" foran "sidetallet":
s3-s5
Avatar billede lassevind Nybegynder
21. november 2006 - 14:50 #2
Det virker desværre ikke for mig.

Jeg benytter Office2003, ved ikke om det har nogen betydning.
Avatar billede supertekst Ekspert
22. november 2006 - 10:23 #3
Det gør jeg også. Har afprøvet det med held. Hvis du er interesseret -så send fletteresultatet til: pb@supertekst-it.dk
Avatar billede supertekst Ekspert
26. november 2006 - 15:35 #4
Har set på dit fletteresultat:
Årsagen til problemet er, at du har flere sektioner pr. faktura, Det skyldes opbygningen af dit hoveddokument.
I det fremsendte kan fakturaen til kunde 2 udskrives, hvis man angiver følgende sektioner/(sider) til udskrift: s4-s6
Avatar billede lassevind Nybegynder
27. november 2006 - 14:14 #5
Tak for det fine svar. Jeg vil forsøge at få ændret mit dokument således at der ikke oprettes så mange sektioner
Avatar billede supertekst Ekspert
27. november 2006 - 14:41 #6
Selv tak...