Avatar billede kenw Nybegynder
20. november 2006 - 15:08 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

hpqthb08.exe - programfejl

Hej eksperter!

Jeg har lige et small problem. Hver gang jeg starter min computer op og den går ind i Windows XP SP2 kommer følgende fejlmeddelse:

hpqthb08.exe - programfejl
Det lykkedes ikke at initialisere programmet korrekt (oxc0000135). Klik på OK for at afslutte programmet.

Så trykker jeg OK og computeren fungerer fint. Bare lidt irriterende, at den kommer hver gang... Nogen ideer til, hvordan jeg får den væk?

Mvh. kenw
Avatar billede hcma Novice
20. november 2006 - 15:17 #2
har du noget HP udstyr tilsluttet ?  (tænker også på HP Image Zone)
Avatar billede hcma Novice
20. november 2006 - 15:17 #3
nå - kan se at rebecca har samme tanke  :o)
Avatar billede kenw Nybegynder
20. november 2006 - 15:18 #4
Jeg har en HP printer/scanner sat til...
Avatar billede hcma Novice
20. november 2006 - 15:22 #5
afinstaller den, genstart og installer igen
Avatar billede kenw Nybegynder
20. november 2006 - 15:23 #6
Skal jeg bare slette filen i regedit så?
Avatar billede kenw Nybegynder
20. november 2006 - 15:24 #7
afinstaller hp programmet?
Avatar billede rebecca Novice
20. november 2006 - 15:58 #8
Ja
Avatar billede kenw Nybegynder
20. november 2006 - 16:02 #9
Det hjalp desværre ikke.. Der kommer samme fejl op når jeg genstarter computer, både efter afinstallationen og efter installationen.
Avatar billede hcma Novice
20. november 2006 - 16:03 #10
du afinstallerer ved at gå ind i Start -> Kontrolpanel -> Tilføj/Fjern Programmer -> find HP (Image Zone) og slet det.
Avatar billede kenw Nybegynder
20. november 2006 - 16:17 #11
Sådan, det var blot HP Image Zone som skulle afinstalleres, ikke alle de andre programmer også... Nu virkede det i hvert fald sidst jeg startede op, og jeg skal ikke bruge det program til noget alligevel! =)
Tak for hjælpen begge to... Vil gerne splitte pointene i to, så drop et svar hver!

Mvh. kenw
Avatar billede hcma Novice
20. november 2006 - 16:21 #12
har heller ikke brug for det, så jeg har aldrig haft det installeret, men ved at det har givet problemer flere steder.
der kommer et svar her.
Avatar billede rebecca Novice
20. november 2006 - 20:10 #13
svar :o)
Avatar billede hcma Novice
20. november 2006 - 21:07 #14
rebecca >>  vi deler:  http://www.eksperten.dk/spm/746045