Avatar billede shb Nybegynder
20. november 2006 - 10:15 Der er 2 løsninger

Accesspoint med kablet LAN laver 2 netværk. Jeg vil have 1

Hej. Jeg har et accesspoint, der har et wlan og et lan. Wlan får adresserne 172.17.1.x og Lan får 192.168.1.x.
Man kan ikke kommunikere på tværs af de 2 netværk... hvordan kommer jeg til at kunne det?
Altså sådan at man kommer i samme netværk uanset om man forbinder med kabel eller wireless.
Avatar billede kenp Novice
20. november 2006 - 22:56 #1
Tyder på at du har sat en router til på dit netværk mere og ikke kun accesspoint.

hvis det er en router kan du gøre således: http://kbserver.netgear.com/kb_web_files/n101496.asp
Avatar billede shb Nybegynder
04. april 2007 - 09:21 #2
Det viste sig efter at have ringet til zonicwall supporten et par gange at det sle tikke kunne lade sig gøre uden at købe vildere firmware :/
Det var en router som du sagde kenp.