Avatar billede roslev Nybegynder
21. maj 2001 - 15:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook\'97: Kvittering

Har et lille problem med Outlook 97:

Jeg ønsker at jeg for alt sendt post kan se om det er modtaget/læst - men jeg ønsker en min inbox fyldt med kvitteringer. - Det jeg ønsker er at jeg i mine sendte meddelelser kan klikke på fanebladet \"Registrering\" og der se informationerne.

Min løsning indtil videre er at indstille Outlook til at anmode om kvitteringer på alle e-mails, og jeg har så oprettet en regel i inbox-assistenten som automatisk sletter kvitteringerne. -En lidt fusket metode, det må kunne gøres smartere??
Avatar billede koxxx Nybegynder
21. maj 2001 - 15:52 #1
Hvordan gjorde du sådan at du modtager kvitteringer på alle læste mails??
Avatar billede roslev Nybegynder
21. maj 2001 - 16:00 #2
funtktioner>>indstillinger>>fanebladet afsendelse>>under registreringsindstillinger: Giv besked, når alle meddelelser er læst
Avatar billede roslev Nybegynder
10. juni 2001 - 01:32 #3
Lukker...