Avatar billede mandunderbord Nybegynder
18. november 2006 - 12:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problem med lodret centrering af horisontal css menu

Hej alle eksperter.
Sidder i øjeblikket og laver en hjemmeside for nogle venner. Jeg er noget ret langt med designet men har et problem når jeg skal centrere min css menu lodret. Css menuen består af uordnede punkter. Problemet er at positionen ser vidt forskellig ud alt efter hvilken browser man ser den i. Så mit spørgsmål er så hvordan jeg får menuen horisontalt centrerer, så den ser ens ud i alle browsere.

Håber på hurtig hjælp :)
Avatar billede mandunderbord Nybegynder
18. november 2006 - 12:15 #1
For resten kan siden ser her: www.mandunderbord.dk/steppeulven2
Avatar billede notes2c Nybegynder
18. november 2006 - 12:30 #2
Prøv at indsætte dette...

ul#navlist {
margin:0;
padding: 6px 0 0 0;
}
Avatar billede notes2c Nybegynder
18. november 2006 - 12:33 #3
Ups glemte lige den venstre indrykning

ul#navlist {
margin:0;
padding: 6px 0 0 40px;
}
Avatar billede mandunderbord Nybegynder
18. november 2006 - 12:44 #4
Mange tak det hjalp :)
Og tak for den hurtige hjælp