Avatar billede brink99 Nybegynder
17. november 2006 - 11:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

læse filer i mappe

jeg har brug for en lille flash der kan læse indholdet i en mappe og vise det som link.

dvs. man har en mappe der indeholder f.eks. 10 filer.
Når så flashfilen aktiveres kikker den i mappen og laver 10 link i flashfilen, som man så kan trykke på og filen i mappen bliver aktiveret.
det skal være dynamisk på den måde at hvis man putte flere filer i mappen skal flashfilen bare lave flere links, uden at man behøver at opdatere en ekstern fil.

programmet skal IKKE benytte databaser, og kun kører lokalt.

jeg har fundet mange af disse programmer på flashkit, men man skal opdatere en XML fil hver gang man putter nye filer i mappen.

de filer der skal aktiveres fra mappen er .exe filer

Håber at der er nogen derude der kan hjælpe mig

/Brink
Avatar billede mat Nybegynder
17. november 2006 - 14:02 #1
Så vidt jeg ved kan du ikke søge i lokale folders fra flash, men du kan bruge 3rd party software til at wrappe flash, som kan give dig de muligheder, eksempelvis SWF Studio fra Northcode.

mvh mat
Avatar billede brink99 Nybegynder
27. november 2006 - 11:34 #2
der var desværer ikke svar