Avatar billede _thomaz_ Nybegynder
16. november 2006 - 14:58 Der er 1 kommentar

Frem-/tilbage knap: Apache vs IIS

Nogen der ved hvordan man i Apache undgår at en side bliver 'genberegnet'[1] når en bruger benytter browserens frem-/tilbage knap, ligesom det synes at være default i IIS?

[1] Altså, at serveren gnasker alt scriptingen igennem.
Avatar billede arne_v Ekspert
17. november 2006 - 03:28 #1
Jeg vil tro at det afhænger af de cache headere som sendes til browser.

Principielt bør det ikke afhænge af server. da det er browserens beslutning.