Avatar billede mig22 Nybegynder
16. november 2006 - 12:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Er det tilladt, at stille samme spørgsmål to gange?

Hej.

Jeg har det problem, at et spg. jeg har oprettet for noget tid siden tilsyneladende er "gået død".

Da jeg har haft svært ved at overskue siden har jeg ikke rigtigt kunne finde noget om dette under info, eller finde reglerne generelt.

Derfor ville jeg lige høre om det er tilladt at oprette præcist det samme spørgsmål igen, således spørgsmålet kommer op på toppen af oversigten over spørgsmål?

Jeg synes nemlig ikke selv mit spørgsmål er særlig svært for computereksperter og jeg har givet gode point, derfor er min konklusion, at det må være fordi spørgsmålet ligger for langt tilbage.

Eller kan man måske på en eller anden måde lukke sit spørgsmål og starte det igen, så man ikke spammer siden?

Jeg håber på et hurtigt svar. ;)

På forhånd tak. :)

Mvh. Mig22
Avatar billede norbert_ Nybegynder
16. november 2006 - 13:00 #1
http://www.eksperten.dk/regler.phtml 2.1.11 + 2.1.11.1:

oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk.
1. oprette reference/reklame spørgsmål, hvor man kun reklamerer for et tidligere oprettet spørgsmål for at få folk til at hjælpe i det spørgsmål.
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
16. november 2006 - 13:17 #2
Hvilket spørgsmål er det ?
Avatar billede mig22 Nybegynder
16. november 2006 - 13:18 #3
Hej nobert.

Mange tak for dit svar og jeg beklager ulejligheden, men jeg kunne overhovedet ikke finde dit glimrende link du referere til i det du skriver.

Men så er det jo også godt fordelte point må man vel konkludere :P

Eftersom det i dag er torsdag d. 16 / 11 06 og spørgsmålet blev oprettet torsdag d. 9 / 11 06, så vil jeg få en sikkerheds skyld vente til i morgen før jeg lukker spørgsmålet og opretter det igen i den samme katagori.

Blot skriv et svar (i stedet for en kommentar), så får du de 60 point. ^^

Mvh. Mig22 :)
Avatar billede mig22 Nybegynder
16. november 2006 - 13:22 #4
Hej christiansenbo.

Da man ikke må oprette "reklame" for sit spg. er jeg ikke sikker på om det er ok, at jeg skriver navnet på spørgsmålet i denne tråd. Jeg regner dog med at oprette et præcis tilsvarende spørgsmål i morgen, inkl. ting jeg har tilføjet lidt senere naturligvis, under katagorien Hardware : PC (eller noget i den dur). Spørgsmålet er ang. køb af bærbar computer og du er mere end velkommen til at komme med et godt råd ^^

På forhånd tak.

Mvh. Mig22
Avatar billede norbert_ Nybegynder
16. november 2006 - 13:36 #5
Spørgsmål om Eksperten er gratis, så læg selv svar og tag pointene tilbage :-)
Avatar billede mig22 Nybegynder
16. november 2006 - 13:44 #6
I så fald siger jeg mange tak ^^

Mvh. Mig22
Avatar billede norbert_ Nybegynder
16. november 2006 - 13:52 #7
velbekomme :-)