Avatar billede phoenix_2004 Nybegynder
16. november 2006 - 00:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Surftown og FTP

Jeg har lige som andre invisteret i en plads hos surftown og det heler er gået iorden. Men jeg kan bare ikke se mine mapper i min ftp program ??

Jeg har 2 domaner dvs 2 mapper, som kan ses i Deres filhåndtering.

- Når jeg logger på, med deres informationer, siger min FTP program (Ipswitch) at der er ingen ting ??

- Nogen der kender det program ?
Avatar billede christiansenbo Nybegynder
16. november 2006 - 09:14 #1
Hvad sker der hvis du logger på via Surftown ftp i deres kontrol panel ? Så kan du fint se mapperne ??
Avatar billede phoenix_2004 Nybegynder
24. november 2006 - 16:44 #2
Beklager vente tiden.

Ja det kan jeg. Fandt ud af, at det er noget med min router at gører. Hvis jeg kobler direkte på , så ingen problemer. Men hvis jeg sætter min router imellem, så vil den ikke.

Nogen der kender til det problem. Router: Netgear WGR614 v.5
Avatar billede phoenix_2004 Nybegynder
24. november 2006 - 16:47 #3
Lukker og oprette spørgmål over i hardware.