Avatar billede danny_k Nybegynder
15. november 2006 - 23:58 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ny bærbar til kammerat

Hvad er det bedste tilbud I eksperter kan komme op med på en bærbar til almindeligt brug?:

Office
Internet
diverse

AHr lovet at underøsge markedet for en kammerat.
Hælder selv lidt til en zepto 4315 for jeg har selv en Zepto. Men jeg kan også se at der er meget andet derude.
Jeg tænker på en pris på 6-8000 kr - gerne mindre, forslag over 8000 vil blive betragtet som useriøse bud :-)

Lad mig se hvad I kan indenfor 12 timer.
Lukker spørsmålet kl 12 torsdag.

God fornøjelse!
Avatar billede simlau Nybegynder
16. november 2006 - 00:02 #1
Jeg ville købe en zepto 6014w. Da den er mindre end 4315, mere bærbar og nemmer at have med rundt.

6014w kan man godt lave med 1 gb ram og 80 gb hardisk til under 8k.

www.zeptoeksperten.dk er hvis stadig billigst med zeptoer.
Avatar billede espersen Novice
16. november 2006 - 11:43 #2
ja - 6014w er spændende - 6214W lidt mere - men den ryger lidt op over 8k med duo og mere ram - ellers se lidt på Fujitsu-Siemens

6014w : http://laptopworld.dk/index.php?id=272
6214w : http://laptopworld.dk/index.php?id=344
FS Amilo pa1510 : http://laptopworld.dk/index.php?id=298
Avatar billede espersen Novice
16. november 2006 - 11:45 #3
bør vælges med X2 CPU (hvis AMD) - eller Core Duo ved Intel
Lyder ikke til at der skal spilles - så grafikkort er mindre vigtigt
overvej 14" af hensyn til vægt
husk at se efter krævede stik (tvout m.v.) + mulighed for docking-station osv
Avatar billede danny_k Nybegynder
20. november 2006 - 10:21 #4
Tak for jeres bidrag.
Valget faldt på en Zepto Znote 6015WD hos www.zeptoeksperten.dk.
Smid nogle svar så fordeler jeg lidt point.
Avatar billede espersen Novice
20. november 2006 - 17:48 #5
;o)