Avatar billede thgeja Nybegynder
15. november 2006 - 22:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook, vil ikke sende/modtage mm.

Hjælp,

Jeg har prøvet at installere en række pst. filer fra en anden computer. Efter at installeret nummer 10 eller så, virker Outlook pludselig ikke, jeg kan ikke flytte filer, eller slette filer. Når jeg gør det får jeg meddelelsen

"Messaging-brugerfladen har returneret en ukendt fejl. Hvis problemet fortsætter skal du genstarte outlook"

Det virker bare ikke at genstarte.

JEg kan heller ikke sende eller modtage mails, hverken fra Pop3 eller VPN.

Jeg har windows XP Pro og Office 2002

thomas
Avatar billede vejmand Juniormester
15. november 2006 - 22:32 #1
Måske du kan bruge nogrt her: http://forum.nettips.dk/forum_posts.asp?TID=1202
Avatar billede vejmand Juniormester
15. november 2006 - 22:34 #2
Eller her (Tror nu ikke det er problemet) http://support.microsoft.com/kb/823579/da
Avatar billede thgeja Nybegynder
15. november 2006 - 22:56 #3
Det kunen sagtens være en mulighed, tror også det er relateret til en mail. Jeg prøvede at lave en total back up af data, men det virkede ikke, så har jeg taget data enkeltvist (mappevist) det funker indtil nu, men da jeg prøvede at røre en speciel mappe gik den i stå. Hvordan finder jeg den mail det drejer sig om ud af måske 1000 i mappen?
Avatar billede vejmand Juniormester
15. november 2006 - 23:05 #4
Ja, det er et godt spørgsmål.
Som jeg forstår problemet er det når du flytter en bestemt pst fil det går galt.
Prøv evt at importere denne fil, i stedet for at kopiere den direkte.

Jeg aner ikke om det vil virke.  :-)
Avatar billede thgeja Nybegynder
16. november 2006 - 09:54 #5
Jeg importerer den allerede, men nu sidder jeg på kontoret direkte på netværket, og nu virker det hele - strange. Prøver lige at tjekke når jeg kommer hjem om det stadig virker
Avatar billede thgeja Nybegynder
26. november 2006 - 10:16 #6
Vejmand kast lige et svar, ved ikke hvad der funkede, men det endte med at virke
Avatar billede vejmand Juniormester
26. november 2006 - 18:32 #7
Okay, godt du fik det til at funke.  :-)