Avatar billede grise_bassen Nybegynder
15. november 2006 - 19:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan ikke afspille film på min computer

jeg har nogle film liggende på min coputer som jeg før i tiden sagtens kunne afspille, men nu kan jeg ikke.
jeg har prøvet at re-installere windows og med forskellig af spiller og codecs pakker men uden held!

hvad kan de værre?
og hvordan løsre jeg det?
Avatar billede gratis Nybegynder
15. november 2006 - 19:51 #1
freeware programmet "Gspot" ka fortælle dig hvilket codec du mangler: http://www.headbands.com/gspot/ og ellers ka du  hente "VLC media player" den har de fleste codecs indbygget: http://www.videolan.org/vlc/
Avatar billede jacla Nybegynder
15. november 2006 - 19:51 #2
prøv at højre-klikke på film-filen, vælg "åbn med" og prøv de forskellige  afspiller eks. Media Player eller Nero Vision mv.

vh

Jan
Avatar billede clausj Nybegynder
15. november 2006 - 20:07 #3
nero´s afspiller helt klar en vinder!!!!
Avatar billede grise_bassen Nybegynder
16. november 2006 - 07:08 #4
har prøvet med forsekllige codes  pakker og afspillere uden held
Avatar billede jacla Nybegynder
16. november 2006 - 17:46 #5
Hvilken type fil er det du vil afspille ?
Avatar billede grise_bassen Nybegynder
24. august 2007 - 18:18 #6
probelmet er løst,
det var åbentbart en fejl på grafik kortet