Avatar billede kspr Nybegynder
15. november 2006 - 19:25 Der er 4 kommentarer

PHP-koder til portal-lignende projekt

Hej Eksperter,

Jeg har en idé til et site, som jeg hjertens gerne vil have realiseret. Det er en idé som jeg har haft i lang tid, og for ca. et halvt års tid siden var den tæt på at blive realiseret - havde fundet en dygtig koder og grafiker, men koderen valgte at gå offline 3 uger i træk og havde pludseligt mistet lysten til at kode (En ret ung fyr som pludselig fandt ud af at tøser var sjovere.. jeg forstår ham som sådan godt ;-)). Efter det kom sommerferien, og jeg flyttede til Barcelona, og nu har jeg fået mod på at prøve igen. Jeg har hele tiden haft idéen i tankerne og udviklet videre på den i mit hoved, og nu skal det være.
Jeg har netop fundet en grafiker, domænet og webhotellet er købt, så der er klar til at du kan gå i gang med det samme :-)

Jeg kan desværre ikke honorere dit arbejde i introduktionsfasen da jeg ingen egentlig kapital har at indskyde - hvilket som sådan heller ikke er nødvendigt for sitets drift, men når der på et tidspunkt kommer indtægter, vil du naturligvis blive aflønnet.

Kasper
Avatar billede black-eye Nybegynder
16. november 2006 - 21:38 #1
Var det muligt du kunne skrive lidt om hvad sitet handler og skal bestå af?
Avatar billede kspr Nybegynder
16. november 2006 - 22:12 #2
Det kunne jeg vel egentligt godt, hvis det ikke var fordi jeg nu har fundet en koder. Men det skal jeg tænke over til næste gang. :-)
Avatar billede e_w Nybegynder
19. november 2006 - 13:51 #3
så luk spg. hvis du har fundet ud af det..
Avatar billede kspr Nybegynder
19. november 2006 - 17:27 #4
Hvis du forklarer hvordan man gør, så gør jeg det med det samme..