Avatar billede stigc Nybegynder
14. november 2006 - 19:38 Der er 1 kommentar

Front Row

Hvordan fjerner man den irriterende melodi Front Row spiller når der vises billeder fra iPhoto?

Kan iPhoto importere billeder således at foldere i filesystemet bliver til albums?
Avatar billede egonspock Seniormester
14. november 2006 - 19:59 #1
1) gå i iPhoto og tryk på pilen i værktøjsmenuen nederst. Det er muligt at den gemmer sig, og så må du trykke på >> til højre og vælge Afspil. Det vil give dig et vindue med to faner på: Indstillinger og Musik. Vælg musik og slå enten "afspil musik under slideshow" fra eller vælg noget bedre fra din iTunes-samling.

2) Jeg er lidt i tvivl hvad du mener. Hvis det du mener er at den skal undlade at kopiere noget og blot bruge din folderstruktur kræver det iPhoto 6, så kan du gå i Indstillinger (æble-,) -> avanceret og under Impoter fravælge: "Kopier arkiver til mappen iPhoto Library ved tilføjelse til bibliotek". Hvis du derimod blot gerne vil have at den laver en folder til den flok billeder, du importerer, kan du vælge at vise Filmruller (æble-alt-F), se i Oversigtsmenuen.