Avatar billede boergepe Nybegynder
21. maj 2001 - 11:32 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Fax via kabel-modem (TDC\'s Webspeed K2)

Jeg får snart installeret internetforbindelse hos TDC\'s kabel-TVnet - altså fast opkobling /flatrate.

TDC påstår, at modem\'et også giver mulighed for fax-forbindelse - blot skal man anskaffe sig et fax-program.

Hvad koster sådan et program, hvad kan anbefales, hvor kan det købes, hvordan virker det egentligt - og kan en ikke særlig erfaren computer-bruger finde ud af det?
Avatar billede darkmoon Nybegynder
21. maj 2001 - 11:44 #2
--
Note: This program requires that you have a fax/modem, and use a standard telephone line (not cable, ISDN, or DSL).
--

(jeg ved ikke hvordan webspeed er skruet sammen men jeg kan ikke hvordan man kan faxe via kabelnettet...

/thomas
Avatar billede boergepe Nybegynder
21. maj 2001 - 13:38 #3
>>darkmoon - enig, og det går (også) over min forstand!!
Avatar billede sukos Juniormester
22. maj 2001 - 16:17 #4
Gå på www.tucows.com, vælg dit styresystem og søg på \"fax\".

Avatar billede d3froztt Nybegynder
22. juli 2001 - 16:19 #5
Jeg sidder og tumler med samme problem, men efter hva jeg kan konkludere er det fysisk UMULIGT at  sende en fax vha. cabel, DSL eller isdn derfor kan man bruge en internet service som smuthul... se selv :
http://cable-dsl.home.att.net/#Fax