Avatar billede sse1 Nybegynder
14. november 2006 - 16:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Export fra Navision

Hej,

Er der nogle kloge mennesker der kan fortælle mig om det er muligt at udtrække forskellige data fra Microsoft Navision?

Export formatet skal være noget et andet computersystem skal kunne læse, f.eks. XML eller bare komma-separeret tekst.

60 point for et hurtigt svar :-)

På forhånd tak.
Avatar billede falster Ekspert
15. november 2006 - 16:11 #1
Lytter med.

Det jeg kender til er via - "Vis udskrift" og så i menuen "Filer" at vælge "Gem som HTML...".

Html kan jo læses af mange app., men rigtig eksport er det ikke efter min mening.
Avatar billede zuschlag Juniormester
17. november 2006 - 11:22 #2
Hej
Hvis du laver en eksport af databasen, kommer alle kartoteker ud som kommasep. tekstfiler. Altså:
Tilpasning generelt, vedligeholdelse, multi, eksporter database.
Herefter kan du finde de tekstfiler, som indeholder de data du er ude efter.
VH Anders Zuschlag