Avatar billede lassy Nybegynder
14. november 2006 - 10:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skifte automatisk mellem websider ?

200 point:
Er der et smart program der kan (som præsentation) skifte automatisk mellem websider ? Forskellige websider skal blive vist på en projektor automatisk. Jeg har prøvet powerpoint 2000, men her er det nødvendigt at klikke med musen på hyperlinks for at komme videre ?
M.v.h.
Lassy
Avatar billede abruscato Nybegynder
14. november 2006 - 11:55 #1
Du kan evt. lave det som en HTML-fil med frames og javascript.
Avatar billede theprofessor Nybegynder
14. november 2006 - 13:50 #2
jeg vil foreslå "tabbed browsing" hvis du skal vise f.eks. HTML,XML, .PDF, eller .PPT filer. Det kan være firefox, mozilla, opera el. IE 7.0 f.eks.
Når du har åbnet alle filer i "tabs" som du skal bruge i præsentationen, skal du bar "tabbe" mellem vinduerne, for at vise slideshowet!

Iøvring vil powerpoint i misrosoft office 2007 indeholder flere features til slideshows, såsom 3-D effekter, fadeovers, flere background images og effekter....

Til sidst, kan du prøve en af de gratis slideshow programmer på nettet,f.eks. unlead studio.....
Avatar billede tiller3 Nybegynder
15. november 2006 - 13:27 #3
Firefox 1.5(Og sikkert ogsaa 2.0, men det har jeg ikke lige tested) med TabMixPlus extension kan goere det automatisk. Hvis man trykker F7 rotere med mellem alle tabs med et valgfrit interval mellem hver tab.
Avatar billede tiller3 Nybegynder
15. november 2006 - 13:27 #4
Retteles: Det er F8 ikke F7, der rotere mellem tabs.
Avatar billede lassy Nybegynder
16. november 2006 - 23:34 #5
Tak til alle for svar.
Fik dog dette "Add in" link fra min kollega i dag, det virker rigtig godt sammen med Powerpoint 2000.
Prøv det hvis i er interesseret.
http://skp.mvps.org/liveweb.htm
M.v.h.