Avatar billede anjamia Nybegynder
13. november 2006 - 10:02 Der er 1 kommentar

installering af Navigator på xp

Jeg har købt ny pc og jeg ville meget gerne have navigator lagt ind på den nye pc det er navigator version 3,53 og jeg skulle meget gerne også have den gamle database lagt over på den nye pc... er der nogen som ved hvordan man gør dette..
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2006 - 21:18 #1
Du skal sørge for to ting - kopiere programmappen ind og læg databasen, så Navigator kan se den - dvs. enten som mapped drev eller bare en sti på harddisken. Navigator har et sted, hvor du kan angive hvor databasen ligger - men første step er at se om du kan starte programmet.

Navigator er så gammelt at det ikke er nødvendigt at installere. Du kan få nogle problemer med at køre det i fuld-skærm, men brug Alt-Enter for at køre den i et vindue, hvis det er et problem.

Printere kan være lidt bøvlet - de skal mappes til en LPT port, hvis de ikke er koblet direkte til en LPT port på computeren med Navigator på.