Avatar billede tafkab Nybegynder
12. november 2006 - 19:56 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Mangler logo/topbar

Jeg skal have lavet en ny hjemmeside i .NET og mangler et logo og/eller en topbar.

Størrelser har jeg ikke så meget forstand på men det skal passe ind i en 1024 x 768 - og det må gerne være på samme måde som topbaren her på E, hvis I forstår hvad jeg mener.

I topbaren skal bare stå

young-andersen.dk

(ja jeg ved godt det ikke er særlig original, men pyt :-)

Jeg forestiller mig bare en .jpg fil som jeg kan smide ind, efterhånden som jeg får flere sider på.

200 point til den jeg synes bedst om eller der kan deles hvis der er flere jeg kan lide.
Avatar billede tafkab Nybegynder
12. november 2006 - 19:56 #1
Spørg endelig hvis jeg ikke har afleveret nok info.
Avatar billede swiatecki Novice
12. november 2006 - 21:07 #2
Hvad er temaet/emnerne på siden ?
Avatar billede tafkab Nybegynder
12. november 2006 - 21:42 #3
Ikke noget specielt, bare noget om mig selv og lidt tips og tricks til Windows
Avatar billede bill20 Nybegynder
16. november 2006 - 15:21 #4
Avatar billede tafkab Nybegynder
16. november 2006 - 19:50 #5
Det ser okay ud - kunne du gøre den mindre i højden så der ikke er så meget "ingenting" under teksten? Og centrere teksten i forhold til bredden?
Avatar billede Kengun Praktikant
16. november 2006 - 21:25 #6
http://www.kengun.com/eksperten/ (mitt klistermærke fjernes hvis du kan bruge det og jeg får de points)
Avatar billede tafkab Nybegynder
16. november 2006 - 21:42 #7
Den kan jeg også godt lide :-)

Skal vi lige give bill20 en chance for at rette sit til.
Avatar billede Kengun Praktikant
16. november 2006 - 21:46 #8
det er ok ved mig :)
Avatar billede bill20 Nybegynder
17. november 2006 - 07:12 #9
Avatar billede tafkab Nybegynder
19. november 2006 - 17:41 #10
Jeg har nu kigget på de 2 og må tilstå at jeg synes bedst om kenguns, så points går til ham.

bill20 tak for forsøget :-)
Avatar billede Kengun Praktikant
19. november 2006 - 18:28 #11
Lægger et svar og fjerner mit klistermærke. Uploader uden klistermærke når points er overføret.
Avatar billede tafkab Nybegynder
19. november 2006 - 19:34 #12
Det er fino.
Avatar billede Kengun Praktikant
19. november 2006 - 19:39 #13
Mange tak for point :). Klistermærket er nu fjernet (se samme link. måske du må trykke refresh for at den skal hænte det sidste banner). Held og lykke med din side!
Avatar billede tafkab Nybegynder
19. november 2006 - 19:54 #14
Tak den er hentet.

Kan se du også kan lide Mame, det er simpelthen et genialt program de der har fået lavet :-)
Avatar billede Kengun Praktikant
19. november 2006 - 20:01 #15
Jeps, Mame er super :-)