Avatar billede spiffed Nybegynder
12. november 2006 - 13:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

skift fra ulovlig xp-pro til lovlig xp-home uden at formatere!

som i overskrift. kan det lade sig gøre at skifte produktnøglen, uden at skulle fortage ny installation?
Avatar billede haverslev Novice
12. november 2006 - 13:33 #1
Avatar billede haverslev Novice
12. november 2006 - 13:38 #3
Ups Ups Lagde IKKE mærke til at det var et skift fra PRO til XP HOME
Det Kan du IKKE - sorry så det først nu

Det skal være samme cd-nøgle som XP er , dvs en XP Pro nægle til XP PRO osv.
Avatar billede spiffed Nybegynder
12. november 2006 - 13:47 #4
Jeg forbereder mig på en ren installation så :)

tak for svar.
Avatar billede off-line Nybegynder
12. november 2006 - 17:55 #5
haverslev - Det er ikke mit problem men, er der nogen, som har prøvet med
en repair? Det kunne være interessant at vide, og hvis ingen har prøvet det,
kunne spørgeren måske have lyst?
Avatar billede haverslev Novice
12. november 2006 - 18:33 #6
gotfred > det kan man ikke, det er sådan at vil man udføre en repair på en PRO med XP Home, så vil den betegne det som en "nedgradering" af styresytemet - der er jo en hel dele mere i Pro end i home.
Hvis derimod det havde været XP Home og der skulle installeres XP Pro, ja så var problemet ikke så stor, da det betegnes som en "opgradering" af styresytemet og kan foregå uden tab af data osv.
Avatar billede off-line Nybegynder
12. november 2006 - 19:31 #7
haverslev > Tak for svaret:)