Avatar billede amx Nybegynder
11. november 2006 - 01:48 Der er 10 kommentarer

Problemer med uninstall af program

Jeg har et program jeg ikke kan uninstall med en uninstaller. Hvordan gør man det manuelt (det kan ikke gøres vi kontrol panel.)

Jeg kan ikke slette filer i stifinder pga. programmet bliver startet unden opstart. Hvordan fjerner man det fra opstarten?
Avatar billede loppehund Nybegynder
11. november 2006 - 08:31 #1
http://www.fnsupport.dk/download.php

Dr.Delete

Men brug det med omtanke
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2006 - 08:38 #2
Du kan bruge msconfig til at styre, hvilke programmer der starter under opstarten. Skriv msconfig i Kør/run vinduet i startmenuen og tast return.
Avatar billede loppehund Nybegynder
11. november 2006 - 08:45 #3
Palau > Jep, men det afinstallere ikke programmet.

For at fjerne det under opstart skal du korrekt bruge msconfig.

start > kør > skriv msconfig > tryk enter > vælg fanen start > fjern fluebenet i omtalte program > tryk OK > genstart maskinen.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2006 - 09:27 #4
@loppehund: Det har jeg da heller aldrig påstået :-)
Avatar billede loppehund Nybegynder
11. november 2006 - 09:28 #5
Palau > Nej nej - mistolkede nok bare
Avatar billede amx Nybegynder
11. november 2006 - 11:50 #6
Dr. Delete

Men brug det med omtanke... er der noget specielt jeg skal være opmærksom på?
Avatar billede loppehund Nybegynder
11. november 2006 - 12:17 #7
Ja, du skal da ikke fjerne noget du ikke ved hvad er, eller andet vigtigt på din PC.
Avatar billede amx Nybegynder
11. november 2006 - 14:21 #8
Så langt så godt. under msconfig har jeg nu under fanebrevet tjenester fået slået programmet fra.

og har også fået slettet filerne fra pc'en.  men hvis jeg kigger under tjenester så fremgår programmet stadigt. kan man ikke få det fjernet herfra??
Avatar billede gratis Nybegynder
11. november 2006 - 16:02 #9
>>> men hvis jeg kigger under tjenester så fremgår programmet stadigt. kan man ikke få det fjernet herfra?? <<<

jo det ka du godt, kig her: http://www.winguides.com/registry/display.php/197/
Avatar billede loppehund Nybegynder
08. januar 2007 - 12:22 #10
Lukketid??