Avatar billede mlybech Nybegynder
10. november 2006 - 12:43 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Program til tegning af vektor i rummet

Hej Eksperter... Jeg leder efter et program der kan tegne matematisk vektorer i rummet. F.eks. hvis jeg har koordinaterne (3,4,5) så vil jeg gerne have afbilledet dette i et 3-dimensionelt koordinatsystem, med x-,y- og z- akse.

Håber der er nogle der sidder inde på sådan et program.
Avatar billede Mads Praktikant
10. november 2006 - 12:44 #1
3d studio max
Avatar billede mlybech Nybegynder
10. november 2006 - 21:12 #2
Ikke ligefrem et nemt program til at indtegne vektorer med
Avatar billede Mads Praktikant
10. november 2006 - 23:03 #3
okay men det synes jeg.
Avatar billede jernrosen Nybegynder
11. november 2006 - 05:56 #4
LABfit - curvefitting http://zeus.df.ufcg.edu.br/labfit/index.htm

men - helt ærligt - ved intet om det er sådan noget du søger. I mine øjne ligner det sådan noget *GGG*
Avatar billede jernrosen Nybegynder
11. november 2006 - 07:27 #5
Og efterfølgende kom jeg til at tænke på Mikrosoft Office Excel.

Se dette screenshot : http://www.jensrosendal.frac.dk/ekselchart.gif

For tydelighedens skyld har jeg valgt 2-4-5 som eksempel