Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
20. maj 2001 - 21:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan får jeg flere besøgende på min hjemmeside?

Jeg har lavet hjemmesiden www.whitehat.dk/counterworld, men jeg har ikke mere end ca. 10 besøgende om dagen! Hvordan kan jeg få det forhøjet? Jeg skal nemlig bruge nogle reklame penge!
Avatar billede djens Nybegynder
20. maj 2001 - 21:19 #1
Sæt den ind på alle de søgestationer du kan, og ellers lave reklamer på chatterne!!!!!
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
20. maj 2001 - 21:21 #2
Det har jeg gjort, men der jo uhyggeligt mange sider om CS! Kan jeg ikke få søgerobotterne tilat finde min side, som en af de første?
Avatar billede bundgaard Nybegynder
20. maj 2001 - 21:53 #3
ang. de reklamepenge du snakker om... hvor meget får du per klik?
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
21. maj 2001 - 11:39 #4
2 kr. pr. og 20 pr. oprettet bruger!
Avatar billede bundgaard Nybegynder
21. maj 2001 - 12:08 #5
okay.. fedt nok.. men der er vel ikke ret mange der klikker på bannerreklamer... Hvor meget har du tjent indtil videre?
Avatar billede kaspernygaard Nybegynder
21. maj 2001 - 15:27 #6
30 på en uge, men mit besøgstal er markant stigende!
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. maj 2001 - 23:22 #7
Se på nedenstående URL, læs artiklerne og spørg e.v.t ud fra det artiklernes råd

http://www.bufferzone.dk/Vidensbank/Vidensbank.htm
Avatar billede p-frank Nybegynder
27. maj 2001 - 19:56 #8
Avatar billede senior54 Novice
27. maj 2001 - 19:59 #9
p-frank: siden kan ikke åbnes?