Avatar billede jhe-ting Nybegynder
09. november 2006 - 06:55 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Test af artikkel før posting.

Kunne man få en kopi at den kode eksperten bruger til at parse en artikkel med, så man kan teste om det ser ordentligt ud inden man sender artiklen? Ellers fristes jeg til at forsøge at lave det selv, udfra artiklen om at skrive artikler.
Avatar billede jhe-ting Nybegynder
09. november 2006 - 06:56 #1
Det er http://www.eksperten.dk/artikler/109 jeg henviser til.
Avatar billede morhan Novice
09. november 2006 - 07:01 #2
så længe status er "under redigering" kan vi almindelige brugere ikke se artiklen, og så kan du teste alt det du har lyst til
Avatar billede jhe-ting Nybegynder
09. november 2006 - 07:26 #3
men man kan selv se den ?
Avatar billede jhe-ting Nybegynder
09. november 2006 - 07:27 #4
Kan man også fortryde og slette artiklen?
Avatar billede morhan Novice
09. november 2006 - 08:17 #5
ja du kan selv se den

du kan slette indholdet i den, og efterlade den i redigeringsmode; men en egentlig "slet artikel"-knap har de ikke lavet til os
Avatar billede jhe-ting Nybegynder
09. november 2006 - 08:29 #6
Fint nok. Tak for det. Points? Smid et svar...
Avatar billede jhe-ting Nybegynder
17. november 2006 - 18:24 #7
Jeg venter lidt endnu, men hvis der ikke svares, må jeg jo tage dem tilbage. ´:)
Avatar billede roenving Novice
20. november 2006 - 00:04 #8
Kan være morhan forholder sig til den kotume, der er, om at spørgsmål om Ekspertens funktion er gratis ?-)
Avatar billede jhe-ting Nybegynder
20. november 2006 - 00:11 #9
Ok - tak for det.