Avatar billede webexp Nybegynder
08. november 2006 - 14:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med D-link

jeg har en router Dlink 614+ og den kan jeg ikke ændre i i opsætningen jeg har hørt om et tool der kan gennem tvinge en firmware upgrade/downgrade så den evt kan virke igen er det nogle der kender dette tool og evt et sted den kan hentes legalt
Avatar billede hell_keeper Nybegynder
08. november 2006 - 16:00 #1
Hvis du ikke kan komme ind på den og ændre i opsætning, er der en fejl på routeren..
Normalt har sådan en router IP'en 192.168.0(1).1
Kan du se den hvis du åbner en internet explore, og skriver http://192.168.0(1).1
Hvis ikke så se efter om du har en ip i det net, ellers prøv at lave en fast ip fx. 192.168.0(1).100 og prøv igen.
Brugernavn og kodeord står i manualen til routeren.
Avatar billede webexp Nybegynder
08. november 2006 - 17:14 #2
jeg kan godt logge ind på routeren og ændre i den men så snart den gemmer og restarter så hopper den tilbage til den konfig der var inden jge ændrede så jeg kan ikke få lov at administrer min egen router
Avatar billede webexp Nybegynder
21. november 2006 - 17:24 #3
D-link siger den er død så købte en ny