Avatar billede jmeincke Nybegynder
07. november 2006 - 22:04 Der er 9 kommentarer

10.000 kroners PC

Hej

Jeg skal ud og købe ny pc... Jeg har et budget på 10.000 kr og vil selvfølgelig have så meget ud af det som muligt.

AMD Athlon 64 duo
Min 1 gb ram
min 300 gb harddisk - gerne raid
min 7950 gt grafikkort - dog gerne sli
Ingen skærm

Hvor skal jeg lede?
Avatar billede tiger_dk Mester
07. november 2006 - 22:32 #1
prøv www.edbpriser.dk ! Den har været til hjælp for mit vedkommende, da min pc er en jeg selv har bygget på siden jeg fik den i år 2000 !
Avatar billede tiger_dk Mester
07. november 2006 - 22:32 #2
det eneste der er tilbage fra den tid er tårnet !
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. november 2006 - 22:33 #3
Hvorfor Athlon?

De nye C2D fra Intel er meget hurtigere
Avatar billede jmeincke Nybegynder
07. november 2006 - 22:37 #4
tiger_dk: Jeg har tidligere været stor fan af edbpriser - men i øjeblikket er der meget få leverandører derinde. Udelukkemde MM-vision, føniks og lign.

Jeg vil ikke selv bygge, da jeg slet ikke har kompetencer.

John_stigers: Kan du give mig et eksempel på med c2d?
Avatar billede coderdk Praktikant
07. november 2006 - 22:42 #5
Intel Core 2 Duo E6600 er billig og slå AMD ;)
Avatar billede coderdk Praktikant
07. november 2006 - 22:43 #6
Jeg kan anbefale shg.dk - har købt der mange gange og de er rimeligt billige - Du kan selv sammensætte en derinde - De tager 450,- for at montere den :)
Avatar billede dantjle Nybegynder
08. november 2006 - 12:51 #9
Ja du skal gå ind på www.shg.dk de har et stort udvalg, hvor du kan sammensætte din egen computer.