Avatar billede rylle69 Nybegynder
07. november 2006 - 21:53 Der er 9 kommentarer

BlueTooth forbindelse

Hej...

Jeg har netop fået mig et bluetooth headset, men hverken min PC eller min mobiltlf. kan identificere enheden??? Er der nogen der har et bud på hvorfor dette er???

Hjælp!!!

Mvh Morten
Avatar billede fire-fox Nybegynder
07. november 2006 - 22:30 #1
Ja da... Du skal først registere din headset på mobilen. det står i din manual, eller sagt på en anden måde du skal "parre" dem inden det virker :) tog osse lidt tid for mig inden jeg fandt ud af det :)
Avatar billede rylle69 Nybegynder
08. november 2006 - 00:51 #2
Hey... jeg har prøvet at søge både på den ene og den anden måde for at finde headsettet for derefter at parre dem. Men jeg kan ikke finde headsettet???
Avatar billede fire-fox Nybegynder
08. november 2006 - 15:36 #3
Hey hva er det for et headset. navn og modelnummer :)
Avatar billede rylle69 Nybegynder
08. november 2006 - 18:21 #4
Hey...

Headsettet er fra Plantronics og mobilen er en Samsung SGH-D500. Er sku ved at være lidt frustreret!!! :-)
Avatar billede fire-fox Nybegynder
08. november 2006 - 23:26 #5
Drik du lige en kold af køleren, så finder jeg lige nogen svar :)
Avatar billede fire-fox Nybegynder
08. november 2006 - 23:27 #6
hva hedder headsettet mere end Plantronics ?
Avatar billede fire-fox Nybegynder
08. november 2006 - 23:33 #7
http://www.plantronics.com/north_america/en_US/products/cat1150057/cat5420035/prod5560005;jsessionid=EK1X0BDFJ3YD0CQBGNUSFFAKAEZWQIV0

Klik på Interactive Bluetooth Pairing Guide ( nede i bunden )

Koden den vil spørge om er 0000 :)

Her er der en guide til hvordan man gør, kender ik lige din modelnummer så jeg fandt bare lige en :P men fremgangsmåden skulle gerne ligne hinanden :)

Håber det hjalp :)
Avatar billede rylle69 Nybegynder
09. november 2006 - 17:20 #8
Ahh... det hjalp sku med en kold fad-bamse :-) Så tror jeg sku der var forbindelse... Super!!! Tak for hjælpen!!!
Avatar billede fire-fox Nybegynder
09. november 2006 - 21:32 #9
Jamen det var da så lidt :D