Avatar billede abager Nybegynder
07. november 2006 - 09:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

abgulv.dk

Hej ekspertenbrugere.

Jeg har tidligere forsøgt mig med at få folks mening om et design jeg har lavet til en makkers gulvservicefirma, men jeg må ærligt indrømme at jeg ikke er helt skarp i ekspertens finere finesser. Så det endte med at jeg gav alle pointsene til mig selv. Jeg har tænkt mig at lade tråden køre over et par uger, hvorefter jeg vil belønne det bedste svar.

Designet findes her: www.abgulv.dk/testsite
Avatar billede jowii Nybegynder
07. november 2006 - 09:57 #1
Eventuelt et logo i toppen. Der står ABGuld i bunden, og det er det eneste.

Folk skal vide hvad de kommer ind til, når de indtræder på din side.
Avatar billede madeindk Nybegynder
07. november 2006 - 10:51 #2
Hej abager, farverne er gode, sitet er stilrent. Men hvorfor skal menuen gemme sig nede i hjørnet? Synes ikke rigtig den er tydelig nok, jeg sad og tænkte "Har han ingen menu eller hvad?"

Ellers et glimrende site, er vild med billedet til venstre. Find nogle flere af og dem og lad dem skifte, evt. via noget JavaScript, det kunne se rigtig godt ud.
God fornøjelse :-)
Avatar billede enoer Nybegynder
07. november 2006 - 19:54 #3
Enig med jowii og madeindk i deres kommentarer.
Synes dog ikke om hvid tekst på lyse baggrunde => for lidt konstrast. (men det er selvfølgelig en smagssag...)
NB: er det kun hos mig, at teksternes i det blå og grå felt "falder ned" under felterne..?
Avatar billede enoer Nybegynder
23. januar 2007 - 18:34 #4
Respons...???
Avatar billede abager Nybegynder
23. januar 2007 - 18:41 #5
Mange tak for kommentarene og undskyld den sene respons. nu kom jeg til at give alle pointsene til madindk, jeg er ikke særlig fortroelig med det her system :-(
Avatar billede enoer Nybegynder
23. januar 2007 - 18:45 #6
Det er okay for mig...
mvh. enoer